Subscribe a newsletter

Veiklos kodeksas

Veiklos kodeksas

ĮMONĖS KOKYBĖS, APLINKOSAUGOS IR SOCIALINĖS GEROVĖS VALDYMO POLITIKA

Strateginiai uždaviniai (veiklos kryptys):

  • Nuolat tobulinti įmonės veiklos procesus pasitelkiant LEAN sistemą, SA 8000 ir kitus aktualius reikalavimus – nuolatinio tobulėjimo kultūros įmonės viduje kūrimas;
  • Analizuoti, vertinti, prognozuoti bei įgyvendinti vartotojų poreikius ir mados tendencijas;
  • Diegti inovacijas aukštos pridėtinės vertės ir naujų produktų gamybai bei didinti procesų lankstumą ir greitį;
  • Siekti nuolatinio aplinkos apsaugos būklės gerinimo, diegti prevencines priemones;
  • Sistemingai ugdyti darbuotojų kompetenciją;
  • Palaikyti gerus santykius su esamais verslo partneriais bei klientais ir nuolat ieškoti naujų.

Pagrindiniai principai:

  • Galiojančių teisinių ir kitų prisiimtų reikalavimų kokybės, aplinkos apsaugos, darbų saugos, socialinės atsakomybės ir kitose srityse laikymasis;
  • Nuolatinis personalo mokymas ir įgūdžių tobulinimas; komandinio darbo ugdymas;
  • Verslo etikos laikymasis.

Vadovybės įsipareigojimai:

  • Gaminti produkciją, kuri būtų saugi vartotojui, neturinčią žalingo poveikio aplinkai ir darbuotojams:
    • Ekologiškų gaminių gamyba, atitinkanti standartų Oeko-Teks 100, GOTS, Woolmark ir klientų reikalavimus;
    • Vykdyti Greenpeace DETOX projekto įsipareigojimus;
  • Nuolat gerinti darbo aplinką; užtikrinti saugias ir patogias darbo vietas, pašalinant kenksmingus veiksnius; sudaryti sąlygas darbuotojams kokybiškai ir našiai dirbti; mokėti atlyginimą priklausomai nuo rezultatų bei sudaryti sąlygas užsidirbti įmonės deklaruojamą minimumą pagrindiniams darbuotojų poreikiams tenkinti; užtikrinti socialines garantijas;
  • Mažinti aplinkos taršą:
  • Naudoti medžiagas ir žaliavas, kurių atliekos perdirbamos į antrinius produktus; atliekas rūšiuoti;
  • Taupyti energoresusrus ir vandenį, optimaliai organizuojant gamybą, užtikrinant kokybinius rodiklius, eliminuojant nenaudojamą įrangą;
  • Naudoti naujas technologijas bei techniką gamybos paruošimui ir valdymui;
  • Skatinti darbuotojus už kūrybišką, aktyvų ir sąžiningą darbą, idėjų ir inovacijų realizavimą;
  • Bendradarbiauti su profesinėmis sąjungomis ir komunikuoti su suinteresuotomis šalimis.